Administratie | Facturatie | Communicatie | Klantgericht | Hands-on mentaliteit | 1097658
Over de organisatie
Onze klant is een gekende speler in de elektrosector die garant staat voor een familiale en klantgerichte aanpak. Je krijgt een interne opleiding binnen een dynamisch bedrijf.
Jouw nieuwe functie
$ads={1}
Als administratief commercieel medewerker beschik je over een gevarieerd takenpakket. In eerste instantie ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van klanten bij het bestelproces van A-Z. Je zorgt voor de correcte opvolging van offertes, stelt de juiste facturen op en doet hiernaast nog afwisselende administratieve taken. Daarnaast help je af en toe in het magazijn om de juiste artikelen klaar te zetten voor de klant. Dit zorgt voor een fysieke afwisseling.Jouw profiel
- Bachelordiploma
- Zeer goede kennis NL, FR is een pluspunt
- Kunnen werken met MS-Office
- Je bent klantgericht, stressbestendig en assertief
- Je hebt geen schrik om fysiek werk uit te voeren af en toe
De arbeidsvoorwaarden
- Aantrekkelijke verloning
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Glijdende werkuren
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als administratief commercieel medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#1097658Aantrekkelijke verloning +MC+GV+HV.