Communicatiemedewerker - VIA TALENT EXCHANGE (Regie der Gebouwen) (m/v/x) [Belgium]


 

Code de sélection

XNT23107

Langue

Néerlandais

$ads={1}

Diplôme

  • Master
  • Bachelier

Type de contrat

Emploi temporaire

Niveau de fonction

A

Type de recrutement

Talent exchange

Durée

Durée déterminée

Lieu de travail

1060 Saint-Gilles

Temps plein/temps partiel

À temps plein

Jobinhoud

Opgelet

De openstaande vacatures in dit netwerk zijn alleen voor statutaire personeelsleden of personeelsleden met een contract van onbepaalde duur van de deelnemende organisaties.

Heb jij een passie voor communicatie? Wil je meewerken aan het ontwikkelen van onze communicatiestrategie, schrijf je graag inspirerende en heldere teksten, wil je evenementen organiseren, heb je belangstelling voor het medialandschap en relaties met de pers,…? Kom dan ons dynamische en hechte communicatieteam versterken!

De Regie der Gebouwen is de vastgoedbeheerder van de federale overheid en beheert maar liefst 900 complexen zoals gerechts- en kantoorgebouwen, gevangenissen en historische sites.

De opdracht omvat de volgende taken:

  • Je schrijft en herschrijft teksten in het Nederlands (copywriting) voor de verschillende communicatiekanalen (website, interne nieuwsbrief, intranet, sociale media,...) en aangepast aan elke doelgroep.
  • Je draagt bij tot de opmaak en de uitvoering van het strategisch en operationeel communicatieplan, zowel op vlak van interne als externe communicatie.
  • Je staat in voor de organisatie van zowel interne als externe evenementen.
  • Je begeleidt, adviseert en ondersteunt de verschillende interne diensten bij de communicatie over hun projecten. Je beantwoordt en/of zoekt een oplossing voor hun specifieke noden rond communicatie.

Ontdek de getuigenis van Lysiane Colin, medewerkster bij de Communicatiedienst van de Regie der Gebouwen.

Ontdek onze 10 goede redenen om bij de Regie der Gebouwen te werken!

En volg ons op Facebook, LinkedIn en/of Instagram om op de hoogte te blijven van onze nieuwe projecten.

Werkgever

De Communicatiedienst bestaat uit 7 medewerkers en ondersteunt zowel het interne als het externe communicatieproces. De dienst organiseert communicatieacties, ontwerpt en realiseert de communicatiemiddelen en verzorgt de contacten met de media. De dienst hecht veel belang aan polyvalentie, je werkt dus met alle aspecten van de communicatie, zowel intern als extern.

De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere regionale diensten in het hele land.

De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking.

https://www.regiedergebouwen.be/nl

Competenties

Opgelet

De openstaande vacatures in dit netwerk zijn alleen voor statutaire personeelsleden of personeelsleden met een contract van onbepaalde duur van de deelnemende organisaties

Ervaring

  • Je beschikt over ervaring op gebied van communicatie, van het schrijven en herschrijven van teksten (copywriting).
  • Je beschikt over ervaring in het gebruik van ICT-toepassingen (Teams, Outlook, Word, Excel, PowerPoint,…).

Competenties

  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands (woordenschat, spelling, grammatica, syntaxis…).
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden.
  • Je bent klantgericht.
  • Je bent stressbestendig en respecteert deadlines.
  • Je kennis van het Frans is voldoende om in een tweetalige omgeving te functioneren.
  • Je bent een teamplayer.

Pluspunten

  • Je hebt een opleiding op het gebied van communicatie.
  • Je bent goed vertrouwd met sociale media.
  • Je hebt interesse in de sector van vastgoed en patrimoniumbeheer.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Aanbod

Opgelet

De openstaande vacatures in dit netwerk zijn alleen voor statutaire personeelsleden of personeelsleden met een contract van onbepaalde duur van de deelnemende organisaties.

Het team verkiest iemand die voltijds of 4/5de aan de slag kan.

Duur van het opdracht : max 12 maanden

  • Een inhoudelijk interessante en zinvolle job, waarmee je bijdraagt tot de kwaliteitsvolle huisvesting van 66.000 federale ambtenaren, het beheer van bijzondere architecturale sites en de verduurzaming van de federale vastgoedportefeuille.
  • Een goed evenwicht tussen werk en privéleven: glijdende werkuren in een 38 urenweek, mogelijkheid tot telewerk (max. 3 dagen/week).
  • Een laptop, een smartphone en abonnement voor professioneel gebruik en voordelige tarieven voor privégebruik.
  • 26 dagen verlof vrij te kiezen, plus verlof tussen Kerstmis en Nieuwjaar en 12 recuperatiedagen.
  • Een vergoeding voor telewerk van 50 €/maand.
  • Een uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren).
  • Een abonnement woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en mogelijkheid tot fietsvergoeding.
  • Een bedrijfsrestaurant in de hoofdzetel met democratische prijzen.

Procedure

1. Analyse van de cv's en motivatiebrieven op basis van de competenties en de motivatie

Bedankt om in je brief je kandidatuur te motiveren en aan te geven welke van je vaardigheden nuttig zijn voor de functie.

2. Gesprek (max. 1 uur): bespreking van je profiel, je competenties, je motivatie, je ervaring en je interesse voor de opdracht

Omdat er soms veel kandidaturen zijn die niet voldoen aan de selectiecriteria, kunnen we geen gevolg geven aan de kandidaturen van personen die niet bij de overheid werken.

Solliciteren

Opgelet

De openstaande vacatures in dit netwerk zijn alleen voor statutaire personeelsleden of personeelsleden met een contract van onbepaalde duur van de deelnemende organisaties

Om je kandidaat te stellen, stuur je een motivatiebrief en een recent cv ten laatste op 16 juli 2023 met de referentie van deze vacature naar het volgende e-mailadres: talentexchange@buildingsagency.be.

https://www.regiedergebouwen.be/nl

Extra info

De deelnemende organisaties van het netwerk Talent Exchange zetten zich in voor diversiteit. Dit vertaalt zich in het aanmoedigen van talent met respect voor verscheidenheid, onafhankelijk van afkomst, geslacht, leeftijd, een eventuele handicap, levensbeschouwing...


Prendre contact

Sur le contenu de la fonction

  • dienst Talent
    Regie der Gebouwen
    TalentExchange@buildingsagency.be

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال